de eerste paar daagjes, bali - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Mara Smeets - WaarBenJij.nu de eerste paar daagjes, bali - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Mara Smeets - WaarBenJij.nu

de eerste paar daagjes, bali

Door: mara

Blijf op de hoogte en volg Mara

03 September 2014 | Indonesië, Mataram

Hallo allemaal!

We zijn alweer een paar daagjes aan de andere kant van de wereld! We hebben een prima vlucht gehad, al vond ik het af en toe toch best wel spannend... we zijn vanaf het vliegtuig gelijk met een taxi naar ubud (bali) gegaan, waar we 2 nachtjes zijn gebleven. Nu zijn we alweer een eiland verder, lombok! Morgen proberen een visumverlenging te regelen, erg ingewikkeld allemaal en in ons beste engels... het is nu in het begin vooral nog veel wennen en iedereen missen, maar dat zal snelbeter gaan. Het eten is heerlijk, echt genieten! Lekker veel rijst en mie en heel veel groenten, just how we like it! Al een aantal mooie dingen gezien, maar het echte werk moet nog beginnen! komende weken lombok verkennen en we kijken wel waar het schip strand. We voelen ons goed en hebben zin in dit avontuur, tot gauw!

• 03 September 2014 - 16:12

Marjo:

Fijn dat de vlucht goed verlopen is! We kijken uit naar het volgende nieuws!

• 03 September 2014 - 23:18

Jean:

Jean is natuurlijk ook blij dat alles goed is gegaan.Ga zo door meiden en tot het volgende bericht.

• 04 September 2014 - 18:33

Annemarie:

Vergeet vooral niet te genieten!

• 06 September 2014 - 12:22

Jos Blom:

Op naar steeds weer verder. Enjoy the ride. Ook goed voor je Engels

• 08 September 2014 - 11:19

Hellen:

Hoi meiden,zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin.Wij blijven jullie volgen!
    Lkkr genieten !! Liefs mike en hellen

Tags: Elsa Smeets

Mara

Hallo lieve vrienden en familie, Zoals jullie weten gaan wij op reis! Als je een beetje in contact wilt blijven of het gewoon interessant vind om te weten waar wij uithangen, is dit blog iets voor jou! Heel veel liefs, Elsa en Mara

Actief sinds 19 Juli 2014