rinjani en gili meno - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Mara Smeets - WaarBenJij.nu rinjani en gili meno - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Mara Smeets - WaarBenJij.nu

rinjani en gili meno

Door: Mara

Blijf op de hoogte en volg Mara

22 September 2014 | Indonesië, Gili Meno

Hoihoi!

We hebben een 3-daagse trekking tocht gedaan op de berg Rinjani! Erg zwaar, steil omhoog wandelen, rots op en af! En dan 's avonds aankomen bij een prachtig uitzicht op de vulkaan en het meer, top! In een tentje "slapen" op de berg in de harde wind tussen de ratten apen en honden, brrrr. Jammer genoeg niet de top kunnen beklimmen vanwege de sterke wind :( Maar al met al wel een paar super dagen gehad met bovendien een leuke groep! En yes yes! Ons visum verlengen is gelukt! Wat een gedoe, van winkel naar winkel en daarna van kamertje naar kamertje, lang wachten en op de foto met wat locals... Daarna lekker bijkomen van de zware tocht op een mooi eilandje: Gili Meno. Elke dag volleybal met locals, super leuk! We hebben gesnorkeld met schildpadden, gezwommen, elke dag gegeten met locals en genoten! 2 keer savonds naar gili trawangan gegaan om te feesten, tweede keer jammer genoeg mijn teen aan glas of koraal opgehaald... dacht dat het allemaal wel meeviel, maar sochtends toch 3 hechtingen gekregen. Een tijdje niet zwemmen, sok om mijn voet en mank lopen voor mij.. Elsa en ik zijn duidelijk 2 brokkenpiloten: van top tot teen onder de wondjes, het houdt maar niet op.. door alle omstandigheden lang op meno gebleven, gelukkig echt een topeiland met super mensen! We komen graag nog eens terug! Nu verder uitzieken in senggigi met een paar van onze vrienden van gili meno. We hebben het naar ons zin! Tot snel lieve vrienden!

• 22 September 2014 - 08:51

Mieke:

Klinkt, ondanks alle wondjes, toch geweldig.

• 22 September 2014 - 10:10

Mirjam:

Leuk jullie verslag! Zo herkenbaar, we waren het afgelopen jaar daar ook maar hebben de Rinjani niet beklommen...... Gaan jullie ook nog naar Komodo?? Ben benieuwd en ik blijf jullie volgen. Genieten!!!

• 27 September 2014 - 17:01

Michiel:

Super leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Geniet er maar lekker van. Groetjes Michiel van Aggelen.

Tags: elsa

Mara

Hallo lieve vrienden en familie, Zoals jullie weten gaan wij op reis! Als je een beetje in contact wilt blijven of het gewoon interessant vind om te weten waar wij uithangen, is dit blog iets voor jou! Heel veel liefs, Elsa en Mara

Actief sinds 19 Juli 2014